Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Säljes Raymond Weil Don Giovanni

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av bya, 30 juni 2013.

1. bya
    Trådstartare

bya Bonde

Från:
    Täby
    legat i låda senaste 3 åren, så jag tänkte någon annan där ute kanske har mer nytta för en.
    sålde den till "migsjälv" kring 2006, och enda ägaren.
    Orginalremmarna är inte med, däremot kommer den med 2st handsydda alligatorskinn från hirsch (använda, men funkar ett tag till), exakta kopior på orginalet (proportionerna).

ursäktar dåliga bildkvallan... om nån vill se den finns jag i Täby.
    jag har slipat bort antireflexbehandligen på utsidan av safirglaset så man slipper alla smårepor som uppstår.

kan lämna pris på service vid ev. försäljning, legat still ett tag som sagt, men den går fint för det!

tänkte mig 3000kr + ev service om så önskas!

Josef_marti gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps