• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

REA - NK-Klockor Göteborg

David

Bödeln
Är det någon som nu vet anledningen till varför dom lägger ner?


De ska "satsa mer på smycken" enligt tjejen som efter sju minuter tittade in för att höra om jag ville ha hjälp.

Tyvärr gick JLC:n jag var ute efter i förrgår, men skåpet är fortfarande välfyllt, och fortfarande skyltat 30%.
 
De ska "satsa mer på smycken" enligt tjejen som efter sju minuter tittade in för att höra om jag ville ha hjälp.

Tyvärr gick JLC:n jag var ute efter i förrgår, men skåpet är fortfarande välfyllt, och fortfarande skyltat 30%.

Dom säljer bara klockorna som finns i i monter, finns inga på lager så att säga? Börjar bli orolig för att "min" ska försvinna...
 

Bullitt

Breitling
Det verkar ju vara rea överallt i Göteborg?!

Jag ska till Götet på torsdag och tänkte passa och kika och om priset är rätt inhandla en fin Omega...

Är det Frölunda torg och NK "stora rean" är och är det runt 30% av priset rean ligger på?

Med vänliga hälsningar
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Det verkar ju vara rea överallt i Göteborg?!

Jag ska till Götet på torsdag och tänkte passa och kika och om priset är rätt inhandla en fin Omega...

Är det Frölunda torg och NK "stora rean" är och är det runt 30% av priset rean ligger på?

Med vänliga hälsningar


Klart, har du inte fattat att de skall lägga ner Göteborg och öppna upp Borås där istället!
 

Nurktwin

Breitling
Den nye killen som jobbar där (Rickard?) är en riktig pärla!
Övrig personal är oproffsiga och oseriösa.
Värst är chefen, hon är både oförskämd och otrevlig. Hon har inga problem med att ljuga dig rakt i ansiktet.
Inte mer än rätt att skiten läggs ner. Gott åt dom!
 

Bullitt

Breitling
Klart, har du inte fattat att de skall lägga ner Göteborg och öppna upp Borås där istället!

Då får jag får be om ursäkt att jag är så dum i huvudet att jag inte fattade det.
När någon är ny på ett forum brukar man bemötas med ödmjukhet. Jag vet inte hur det fungerar i klockbranschen... Att ett helt märke bara kan flytta till en annan stad!

Jag vet inte om vissa bara måste vara besserwissers eller om det bara beror på dålig uppfostran.......
 

TKVF

Panerai
Då får jag får be om ursäkt att jag är så dum i huvudet att jag inte fattade det.
När någon är ny på ett forum brukar man bemötas med ödmjukhet. Jag vet inte hur det fungerar i klockbranschen... Att ett helt märke bara kan flytta till en annan stad!

Jag vet inte om vissa bara måste vara besserwissers eller om det bara beror på dålig uppfostran.......
Omega ska bara säljas på Jarl Sandin, som bugger en shop i shop för Omega och Bergströms. NK lägger ner premium totalt. Och Frölunda Torg borde inte få sälja klockor över huvud taget.
 

max

Dancing Queen
Då får jag får be om ursäkt att jag är så dum i huvudet att jag inte fattade det.
När någon är ny på ett forum brukar man bemötas med ödmjukhet. Jag vet inte hur det fungerar i klockbranschen... Att ett helt märke bara kan flytta till en annan stad!

Jag vet inte om vissa bara måste vara besserwissers eller om det bara beror på dålig uppfostran.......
Föreslår att du läser spencers inlägg en gång till, det är nog menat som ett skämt att staden göteborg ska slå igen, den kommer nog tyvärr finnas kvar några år till så ingen oro :)
 

Marckus

Panerai
Ringde och frågade om Rean då jag tänkte handla, men fick svaret att rean bara gällde utgående modeller vilka inte heller var speciellt många
 

Marckus

Panerai
Ringde NK och frågade specifikt efter en reverso. Jävligt pissigt om det var någon utan koll som fick mig att peta ner plånkan igen och fokusera på annat. Eller kan det vara så att ''allt som finns kvar'' bara är gammalt runk?
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Ringde NK och frågade specifikt efter en reverso. Jävligt pissigt om det var någon utan koll som fick mig att peta ner plånkan igen och fokusera på annat. Eller kan det vara så att ''allt som finns kvar'' bara är gammalt runk?
Igår fanns det 5-6 olika varanter av reverso kvar. Både stål och guld.
 

TKVF

Panerai
Tror det.. eller så var det 25%. Oavsett så kan du förhandla ner ett par procent till. De verkade verkligen vilja bli av med klockorna :)

Kanske dags att gå dit en sväng å se om man hittar något. Synd att det bara är JCL som är ett roligt märke där. Antar att alla Omegaklockorna som var lite speciella är sålda.
 
Topp