• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

REA - NK-Klockor Göteborg

Portofino

Panerai
NK skall sluta med uren därför att försäljningen inte har gått bra sedan deras urmakare slutade och deras uransvarige gick till Rob. De har efter det inte haft någon säljare som varit "intresserad" av ur och det har tydligen synts på siffrorna. De kommer satsa mer på smycken som någon tidigare skrev. Undrar vem i Gbg som kommer haffa AP...
 

B1884

Audemars
2-Faktor
NK skall sluta med uren därför att försäljningen inte har gått bra sedan deras urmakare slutade och deras uransvarige gick till Rob. De har efter det inte haft någon säljare som varit "intresserad" av ur och det har tydligen synts på siffrorna. De kommer satsa mer på smycken som någon tidigare skrev. Undrar vem i Gbg som kommer haffa AP...

AP har varit väck en längre tid, det enda roliga som NK har är väl Hublot, JLC och Omega. Hoppas på att Jarl får JLC.
 

Thomas77

Omega
Jag var där i lördags. Som redan nämnts fanns det en hel del Reservo kvar.

Tyvärr fanns inte min favorit JLC kvar, dvs Master Compressor 2018470. Var länge sen man gjorde ett dumt spontant inköp av något dyrt och hade den funnits kvar kanske en sån situation uppstått ;)
 

ErikGBG

Audemars
Haffa? Nk har inte haft AP på över.ett år så det har varit up for grabs ett bra tag utan att nån annan tagit det.
 

Portofino

Panerai
AP har varit väck en längre tid, det enda roliga som NK har är väl Hublot, JLC och Omega. Hoppas på att Jarl får JLC.

Jarl ligger nog på JLC som bara den nu. Det stod ju mellan dem och NK när JLC skulle etablera sig i Gbg. Jarl fick IWC och NK JLC.. Jag ska luska med Jarl i Basel ;)

Hublot har tydligen inte gått så bra på NK. När jag talade med han som nu är hos Rob så sade han att de låg väldigt tungt på Hublot lager. På tal om Hublot, vet du ifall de har ngn Classic fusion skeleton i lager?
 

Chattras

Cartier
Undra om det är idag man ska nypa sig en reverso. Har velat ha en ganska länge och nu saknar jag helt dress-klocka. Bland dom snyggare till kostym i min mening.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Jarl ligger nog på JLC som bara den nu. Det stod ju mellan dem och NK när JLC skulle etablera sig i Gbg. Jarl fick IWC och NK JLC.. Jag ska luska med Jarl i Basel ;)

Hublot har tydligen inte gått så bra på NK. När jag talade med han som nu är hos Rob så sade han att de låg väldigt tungt på Hublot lager. På tal om Hublot, vet du ifall de har ngn Classic fusion skeleton i lager?

Inga skeleton vad jag såg. Men 2-3st vanliga.
 

TKVF

Panerai
DSC_000001.JPG

Nu.
 

Chattras

Cartier
Glömde att tillägga att tjejen på NK tyckte att reverson i dammodell satt helt perfekt på mig ;). Hon ska nog hålla sig till att sälja örhängen.
 
Topp