• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rea på Crown & Buckle - Vad köpte ni?

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Var ju ganska rejäl rea på C&B, antar att många köpte.
Visa upp vad det blev

Fick hem det här idag. Lite mycket mellanrum mellan boett och band bara. Hmm. ;)
c0IiUZ2.jpg

QF3HmoI.jpg
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Stift (olika sorter), läderband, Natos och ett gummi. Priserna var passande och tajmingen likaså. Kan lika gärna köpa mycket då haha :D

Vad tycker ni om lädret? Jämfört med andra säljare, kanon eller kalkon?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Stift (olika sorter), läderband, Natos och ett gummi. Priserna var passande och tajmingen likaså. Kan lika gärna köpa mycket då haha :D

Vad tycker ni om lädret? Jämfört med andra säljare, kanon eller kalkon?
Helt ok för priset.
På sidan är det någon extrabit som limmats på, antagligen för att slippa den ruffa kanten. Den har släppt uppe vid bandhornen på två sidor på mitt band. Ingen biggie då jag faktiskt föredrar en mer ruffig kant än slät, så jag hoppas på att den kommer slitas bort helt till slut. :)
Indikerar att det kanske inte är världens bästa kvalitet dock.
dR01fSe.jpg
 

mosse

Omega
Bara jag som inte fått hem mina straps ännu?? :(
Kommer med update när jag fått hem dem!

EDIT: haha, läste inte alla inlägg, tydligen fler som inte fått sina...
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Helt ok för priset.
På sidan är det någon extrabit som limmats på, antagligen för att slippa den ruffa kanten. Den har släppt uppe vid bandhornen på två sidor på mitt band. Ingen biggie då jag faktiskt föredrar en mer ruffig kant än slät, så jag hoppas på att den kommer slitas bort helt till slut. :)
Indikerar att det kanske inte är världens bästa kvalitet dock.
dR01fSe.jpg

Hmm okej får se när mina landar i brevlådan. Hur är tjockleken då? Mina stift har böjts men jag hoppas att de nya tjocka passar tillsammans lädret. Har faktiskt hänt att jag beställt hem för tjockt band, partypooper känsla där.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hmm okej får se när mina landar i brevlådan. Hur är tjockleken då? Mina stift har böjts men jag hoppas att de nya tjocka passar tillsammans lädret. Har faktiskt hänt att jag beställt hem för tjockt band, partypooper känsla där.

Mitt är tjockt och stabilt. Bra för Black Bay-boetten.
 

Cyklisten

Cartier
Fick hem det här igår plus bandverktyg och ett blått Nato. Framför allt så var premiumvarianten riktigt bra!

5iiBtHi.jpg


Jag beställde en gång till( blev sugen på ett par band till :) ) men det paketet har inte dykt upp än.
 

Oyster

Omega
Stift (olika sorter), läderband, Natos och ett gummi. Priserna var passande och tajmingen likaså. Kan lika gärna köpa mycket då haha :D

Vad tycker ni om lädret? Jämfört med andra säljare, kanon eller kalkon?


Jag är helt övertygad om att lädret från C&B är bättre än andra sidors. No offense, men singularstraps, natoband & cheapestnatostraps, de ligger i underläge när det gäller kvalité på lädret.

Sen att det doftar gott gör inte saken sämre! :)
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Jag är helt övertygad om att lädret från C&B är bättre än andra sidors. No offense, men singularstraps, natoband & cheapestnatostraps, de ligger i underläge när det gäller kvalité på lädret.

Sen att det doftar gott gör inte saken sämre! :)

Bra då har jag något att se fram emot! Ännu inte öppnat paketet :p
I'll be back med specifika åsikter.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Bolio

Panerai
Ping Sundström
De tre du har provat på var riktigt fina och passar perfekt. Lädret var yber grymt och oliv verkar funka på det mesta och här blir det perfektion i mina ögon. Måste försöka hitta nått liknade till mina båda subbar 14060 och 116610.
 

Cyklisten

Cartier
Det är lite lurigt, beställde två separata paket. Fick hem det som skickades sist i tisdags men inte det som skickades först.
 
Topp