• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad *REA!* Sinn EZM 3 einsatzzeitmesser [Prishöjs snart, passa på]

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Tjena!

Det smärtar mig lite att behöva sälja min fina Sinn EZM3 men jag har andra klockor i sikte och gör en nystart i klocksamlingen. Det är en mycket fin klocka med häftiga egenskaper, detaljer nedan.

Sinn EZM 3 einsatzzeitmesser
40mm
Urverk 2824-2
Antimagnetisk (80.000 m/A eller ca. 1000 gauss)
Koppar/Sulfat-"kapsel". Håller fukten borta.
Fylld med Argon-gas och klarar 50ATM
Kronan placerad på vänster sida för optimal rörelse av handen när man typ dyker, fint att man slipper dom små märkena i handen efter kronan.
Luggarna på boetten sluttar något nedåt, det gör att den sitter smidigare på handleden.

I den här tråden finns det mer att läsa om uret, länken har varit inne på mindre retur på garanti men fick en ny del tillbaka.
https://klocksnack.se/threads/sinn-spezialuhren-einsatzzeitmesser-unboxing.31594/

Sinn original-silikon (mycket skönt) sitter på och original-länk följer med. Box och cert följer med.
Jag köpte den i november från Sinn i Frankfurt så den är alltså inte ens 3 månader, i princip ny :)





image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Jag erbjuder 24 timmars retur om uret inte stämmer enligt beskrivningen i texten ovan.

All diskussion sköter vi i PM, väl mött. Referenser finns i min Goodguy-tråd.
 
Topp