• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Recension: Breitling Avenger Hurricane

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Tack men är rädd att du skämmer bort oss...
Nu känns det som att dagen är förstörd om det inte kommer en recension varje dag ;)
Folk läser Metro på tåget medans man myser igenom dina mini noveller in till jobbet.

Nu är Breitling inte en av favorit klockor men ska inte ljuga med att det planteras en röd mini Yonsson på axeln som viskar:
Y: "klart du ska ha en Breitling, köp köp"
Jag: "fasiken, kanske man ska ha någon bratte ändå"
Damn you, damn you back to hell Yonsson ;)
 

MånsT

Rolex
Svart och gult passar väldigt bra tillsammans, jag gillar utseendet väldigt mycket. Såg dessutom ut att passa bra på din handled, trots 50mm. Bra recension och bilder, det tackar jag för!
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Häftig klocka trots sin rejäla storlek. Det kvittar egentligen vad du skriver om yonsson, det är alltid intressant, välskrivet och fyllt med bra bilder. Well done!
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Exemplarisk recension som vanligt.

På de flesta "inomhusbilder" så ser klockan mer grå än svart ut (jämfört med utomhusbilderna), är det vitbalansen inomhus som luras. Skulle du säga att klockan går mer mot svart än grått? Hade jag haft armar som Stallone så hade jag köpt en sån här klocka :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Exemplarisk recension som vanligt.

På de flesta "inomhusbilder" så ser klockan mer grå än svart ut (jämfört med utomhusbilderna), är det vitbalansen inomhus som luras. Skulle du säga att klockan går mer mot svart än grått? Hade jag haft armar som Stallone så hade jag köpt en sån här klocka :)
Tack!
Den är helt klart svart men den skiftar lite i färg beroende på ljus.
 

Chricke

Breitling
Tack för en grym recension av en cool klocka. Som gammal arme'officer blir man särskilt lockad av det robusta och militära stuket. Kanske inte lika imponerad av det gula
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Tack för en väldigt genomarbetad och intressant recension. Jag har också jobbat med material (mest hårdmetall) och uppskattar den kompetenta beskrivningen av kompositen.
- Har hämtat ut en Hurricane hos Klockmaster Globen nu!
 
Topp