• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Recension: Jaeger-LeCoultre Deep Sea Chronograph

flugan

Cartier
Tjenis har själv köpt klockan nyligen, och vill också bytta armband på den då jag ska ha den som semester /bad klocka.
Har du hittat något trevligt alternativ?
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Ahh, varit sugen på denna ett tag och denna recension gjorde det inte bättre..
@yonsson tack för detta! Såg att du tillslut sålde den, får jag fråga varför?
 

evki

Audemars
2-Faktor
Ville tacka för en fin recension. Speciellt för tipsen om bandet från Hadley Roma. Min DSA hälsar så gått!

_2043285.JPG
 

29:48SWE

Omega
Fantastisk design!! Precis min smak, är dock lite orolig för den potentiella värdeminskningen vid köp som ny. Hur ser förfallet ut? Är det något att vara rädd för?
Tack för en mycket välskriven text var en glädje att läsa
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fantastisk design!! Precis min smak, är dock lite orolig för den potentiella värdeminskningen vid köp som ny. Hur ser förfallet ut? Är det något att vara rädd för?
Tack för en mycket välskriven text var en glädje att läsa
Det är bara att kolla på köp och sälj. När det initiala tappet skett så brukar JLCs hålla värdet någorlunda.
 

cacan

Omega
Yonsson, var köpte du dina Corduca canvas, Hadley Roma? dvs vilken internet sida :)

Vem på forumet sitter fortfarande på denna klocka? Har förstått att det har varit en som gått "runt" lite precis innan jul
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Yonsson, var köpte du dina Corduca canvas, Hadley Roma?

Vem på forumet sitter fortfarande på denna klocka? Har förstått att det har varit en som gått "runt" lite precis innan jul
Köpte mina Hadley Roma från strappedfortime , snabbt och billigt. Vet inte vem som har den nu, tappade spåret vid @Zed
 
Topp