• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Recension: Kronaby Apex & Sekel

Ola G

Cartier
Gillar boxen bättre än klockan, sorry
Hade verkligen velat känna mer habegär då jag gillar modet, initiativet och fräckheten att hitta på ngt sådant i Sverige Malmö
Förövrigt, tack för en bra recenssion @yonsson
Mvh
Ola G
 

Aron72

Cartier
Fråga klarar andra tidszon visning av tider som ligger x,5 h off? Reser en del och har daglig kontakt med Indien och att hitta ett ur som har suncroniserat tid mellan 2 tavlor och klarar 4,5 h skillnad är en utmaning. Vattentätt ( badvänligt ) och klassiskt och till rimlig peng verkar vara svårt!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fråga klarar andra tidszon visning av tider som ligger x,5 h off? Reser en del och har daglig kontakt med Indien och att hitta ett ur som har suncroniserat tid mellan 2 tavlor och klarar 4,5 h skillnad är en utmaning. Vattentätt ( badvänligt ) och klassiskt och till rimlig peng verkar vara svårt!
För andra tidzon väljer man stad så det borde absolut gå, har dock inte testat själv. Det blir passaround på dessa snart, haka på då och testa själv. :)
 

hd1

Omega
2-Faktor
Intressanta klockor! Ser i dagsläget inte riktigt poängen dock.. Men kan nog utvecklas till att bli riktigt bra! Sprungit ifrån iCrap redan, i och med batteritiden. Kommer följa Kronaby definitivt. :):)
 

Lantzen

Omega
Misstänkt lik länken jag fick med LIV klockan. Upplever den som solid.
 

Bilagor

  • IMG_3723.JPG
    IMG_3723.JPG
    102.5 KB · Visningar: 86
Senast ändrad:

Anqan

Breitling
Uttömmande, tack! Lite fundersam över kundgruppen. Det är ju varken de som är klocknördar eller de som gillar de riktigt smarta klockorna som attraheras, eller? För att vara smart watch så är den ganska korkad, och den saknar ganska mycket av det som attrahera de som hänger här. Men visst, snygg är den. Och schysst pris.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag vet inte vad den löser riktigt.
Jag måste fortfarande ta upp mobilen ur fickan för att se vad som hänt då klockan inte har en display. Ja, man kan ställa olika vibrationssignaler - men informationen fattas fortfarande.

Min åsikt är att en smart klocka måste ha en display.
 

BoEtt

Rolex
Tack för bra och informativ recension. Har helt missat den här tyvärr. Ska bli intressant o se vilka klockaffärer som tar upp dessa i sortimentet. Helt klart värda att testa!
 

kungmikael

KS Explorers Club
2-Faktor
Har varit lite nyfiken tack vare all reklam via sociala medier, kul med en recension som bekräftar och dementerar vissa tankar.
 
Topp