• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Recension Omega Speedmaster 3573.50

Mvnordlander

Cartier
Fin recension, om allt går vägen har jag en speedmaster påväg också. Det där racinglädret är verkligen snyggt! Synd att det verkar försvunnit ur sortimentet hos @Singular, eller kommer det tillbaks inom snar framtid måntro?
 

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
IMG_3653.JPG
Fin recension, om allt går vägen har jag en speedmaster påväg också. Det där racinglädret är verkligen snyggt! Synd att det verkar försvunnit ur sortimentet hos @Singular, eller kommer det tillbaks inom snar framtid måntro?
Just den specifika Speedyn kommer att levereras med ett extra racingband, fast i svart. Det är oanvänt, och jag har för mig att det köptes från just Singular.
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Har alltid varit frälst i Seamaster, men efter denna recension samt de underbara bilderna så känns det att jag måste äga en Speedmaster också.

Damn you, expensive hobby!
 

Kajjan

Cartier
2-Faktor
Riktigt fina bilder och bra läsning! Ett mörkbrunt racingläder på denna är ju aldrig fel! Tack nu måste jag köpa en sån här.
 

Sakupoika

Omega
2-Faktor
Väldigt fin recension, har en 311.30 själv och baksidan gör pjäsen magisk..
 

Bilagor

  • 761420B8-A5DC-4F37-AA8E-777FA81A98FA.jpeg
    761420B8-A5DC-4F37-AA8E-777FA81A98FA.jpeg
    121.9 KB · Visningar: 2

f.sallstrom

Breitling
Tack för en bra recension och alla fina bilder. Att min nästa klocka blir en moonwatch är ju solklart, sitter just nu och funderar på om jag är en .005 eller en .006. Alltid praktiskt med safirglas men jag håller ju med om att hesalit dels ser bättre ut och dels är "originalet" så att säga. Jag har ju inga planer på att vistas i rymden inom snar framtid så hesalit känns inte som ett måste, och glasbaksida är ju inte fel så man får njuta lite av den vackra insidan. Svårt beslut...
 
Topp