• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Recension Rolex GMT Master 116710 BLNR

Cosmograph

Cartier
2-Faktor
Då har man blivit medlem i den blåsvarta klubben!

u7udu4yq.jpg
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Instämmer :) galet bra skrivet och fantastisk klocka. Är riktigt nöjd med min också. Kanske äntligen en klocka man inte flippar direkt :)
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Fick hem min BLNR förra veckan. Den här recensionen hjälpte till att putta mig över stupet. Klockan känns jäkligt välbyggd (som sig bör med Rolex) och den blåa färgen gör att den känns väldigt levande. Tycker de polerade mittlänkarna gör sig väldigt bra mot den keramiska vridningen. Jag tror och hoppas att detta blir en keeper. Repriserar min bild från dagens klocka:

ca3c06b6bda811e3abe112bbcb4e2daa_8.jpg
 

Knight

Cartier
Denna är riktigt fin, framför allt in person. Älskar egentligen samtliga C-rollar och valet var kanske inte superlätt när jag till slut köpte SubC. I slutändan föll det på PCL. Jag hatar inte PCL, gillar bara borstat mer. Tack för en trevlig läsning!
 
Topp