• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Recension: Traser H3 T4004 Chrono.

Bushido

Omega
Hej allihop!

Eftersom jag nyligen (äntligen) skaffat mig en klocka och inte kunde hitta några recensioner om märket här på klocksnack så tänkte jag att fler kanske kunde vara intresserade av vad det är för en klocka. Jag är dock en total amatör vad gäller klockor och detta är första gången jag skriver en recension, så var snälla mot mig :)

Modellnamn: T4004.357.37.01 "H3"
Tillverkare: Traser
Årsmodell: 2011
Urverk: Swiss Ronda 5040.B/quartz
WR: 100m
Allmän beskrivning: Militärklocka/Sportklocka.
Material: Rostfritt stål.
Storlek: 40mm diameter, 14mm höjd.
Funktioner: Datum, chronograph/tidtagare, H3 mb mictrotech tritiumbelysning.
Budget: Drygt 3000kr från utlandet.
Mina första intryck: Snygg, stilren, klassisk och smakfull men samtidigt lite cool och "tactical" med sitt svarta yttre. Känns kvalitativ. Smart belysning!

zFKGEgL.jpg

AUrqK9z.jpg