• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Recension: Världens sämsta klocka??

Jonte73

Audemars
Spara den till nyår och fäst den på en raket av lite grövre slag och skicka fanskapet över grannskapet, sådant är ju alltid kul :)
Rolig recension btw.
 

Weberg

Audemars
Vilken pjäs! Jag hörde rykten om att den var så vattenotät att den upplöste sig själv bara någon viskade ordet 'regn' på en kilometers avstånd ...
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Inuti hittar vi urverket. Eller, njae...
IMG_2073_zps558dab67.jpg

AAaahahaha!
 

Icaras

Rolex
Hahah! Var tvungen att leta upp denna recension igen. Vem äger denna dyrgrip för tillfället? Eller är den möjligtvis förstörd i någon för längesedan bortglömd tråd? :( :D
 

Kattvakt

Panerai
2-Faktor
Mitt ha-begär har återigen väckts. Var får man tag på såna här klockor? Är de dyra? Är det vanligt med förfalskningar, och hur skiljer man i så fall ut en äkta?
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Fan vet om den är falsk, diesel gör de fulaste och sämsta klockorna i hela modebranschen. (Iaf fulaste, alla är väl annars i ärlighetens namn ungefär lika kassa) Men de här är så fula att upphovsmakaren borde tvångsinspärras på obestämd tid. De får fan Jacob Co att framstå som designgenier i jämförelse.
 

Josef B

Bestraffaren
Mycket trevlig läsning! Konstigt att man inte sett recensionen förrän nu :)

Tack, @Camo00 . Har alltid funderat på denna, och denna otroligt välskrivna recension får nu mig att vilja springa till närmaste AD och klämma på en.
 

BoEtt

Rolex
Hehe härlig bump, o en fantastisk recension! Känner direkt att jag behöver en "piller/drog/mikrofilm" smugglar klocka. Finns det en version utan urverk så vore det ännu bättre, mer plats för hemliga saker! :D
 
Topp