• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Redo för en 16753!

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Trodde inte för ett år sen att jag skulle skriva de här raderna... Men nu är det det enda jag går igång på.

Men som rubriken lyder tror jag nu att jag är redo för en twotone GMT Master 16573.
Skäggväxten duger för en mustasch, skjortan är uppknäppt till naveln och solbrillorna i guld är införskaffade.

Så om du tröttnat på hawaiiskjortan, rakat dig och gått över till helstål eller helguld och har en tt GMT liggande i lådan, dra ett pm.

Papper och box är alltid en fördel men inget absolut måste, rootbeer är svincoolt och helst önskat men svart funkar bra. Jubilee är ju i det närmaste ett måste. Service... Jaja, pm:a vad ni har så pratar vi om det.

Budgeten ligger kring 30'.

Fridens,


/Jacob
 
Topp