• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Redrum

Redrum

Omega
2-Faktor
Nu är det på tiden att skaffa mig lite referenser efter flera års medlemskap på KS för att underlätta framtida affärer.

Skulle uppskatta om ni som har gjort affärer med mig ville skriva några ord!
Tack på förhand :)
 

Lunkan

Cartier
Sålde en AP RO till denna herre för en tid sedan. Inga problem alls, affären gick enligt skolboken. 100% goodguy!
 

FEPE

Omega
Följt denne man genom hela hans klockkarriär, köpt och sålt och varit med vid flertalet affärer som @Redrum gjort. 100% rekorderlig goodguy!
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Bytte en Rolex mot en IWC på distans. Vi skickade båda iväg våra klockor och jag Swishade över mellanskillnaden i samband med mottagandet. Bra och trevlig kommunikation. Allt enligt beskrivning och ordentligt packat. Skulle inte tveka att göra affär igen. 100% goodguy.
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Bytte Bratte mot Tudor i liknande prisklass med @Redrum i en deal med god och trevlig kommunikation, handling och avslut. Riktigt hyvens man som jag hoppas får tillfälle att köpa av/sälja till igen.
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Gjort en bytesaffär med flera klockor och pengar inblandade f2f. Red var hur trevlig som helst och inget som helst strul med affären. GG!
 

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Efter att ha slutfört min andra affär, 116234, med @Redrum så är han 100% GG i min bok.
En helt okomplicerad affär med trevlig kommunikation, relevanta frågor och snabb betalning.
Slit den med hälsa :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Gjort en affär och bara gott att säga.

68894568-6DCD-49A8-8103-2881C99077A2.jpeg
 

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Köpte en Rolex F2F, mycket smidig och trevlig kommunikation innan köp. Mycket smidig affär och trevlig kille. Rekommenderas starkt!
 

Riley

Panerai
Köpte en Rolex F2F.
Väldigt trevlig herre och en otroligt smidig affär rakt igenom, exakt som man vill att alla affärer ska gå till. Hoppas på fler i framtiden! 💯% GG!
 
Topp