• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Referens på Rainer, all4watches

MAK

Friends of KS
Är det någon som handlat klockbox av Rainer på all4watches"at"aol.com?
Hittade en säljanons från honom på gamla TTT.
Han svarar snabbt på mail, med samma bilder som i gamla annonsen.
Bra kommunikation och bra priser, men kan inte hitta några referenser på honom.

Finns det någon som har några erfarenheter av Rainer och hans klocklådor?

/MAK
 

hxw

Omega
Jeg har ikke handlet med han personlig, men utifra hva jeg har lest på blant annet WUS og RF, er Rainer en good guy.
 

max

Dancing Queen
Har också bara hört gott om honom, otroligt fina lådor verkar han dessutom göra. Hade jag inte fått en modalo av frugan hade jag garanterat beställt av honom, bra priser också!
 

MAK

Friends of KS
Trots att jag från detta forum inte kunde få någon referens på Rainer så tog jag en chansning och beställde 2 lådor - en till mig o en till frugan.
Supernöjd med köpet. Bra kommunikation, bra paketerat, superfina lådor och snabb leverans. Inte annat än nöjd.
Enda problemet jag nu har är att hälften av platserna i min låda gapar tomma. ;) Detta trots att jag nyligen inhandlat en Zodiac av KS's egen Zodiac-profet. (Så snart j listat ut hur j ska posta bilder kommer ngt litet under Diskussion.
 
Topp