• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Referenser

JuliusOne

Omega
Är det någon/några här som jag har gjort affärer med - som skulle kunna tänka sig att uppge sig som referens i en startad tråd på TTT? Verkar som att majoriteten av er har bytt till detta forum...
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har gett dig ett natoband tidigare i år (mot att du la några kronor i valfri insamlingsbössa). Det funkade problemfritt! :)

Om du tycker det funkar som referens får du gärna hänvisa till den här tråden.
:lol: :lol: :lol:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ingen owe me one alls om du la pengar i en välgörenhetsbössa. :)

Däremot ställer jag mig lite frågande till att du glider in på forumet utan att presentera dig, postar tre gånger på Klocksnacks Köp/Sälj och sedan ber oss som hänger här att lämna referenser på dig i en tråd på ett annat forum....det känns lite strange.

Jag har två förslag till dig:

1) delta lite mer aktivt på forumet, Klocksnack är mer än Köp/Sälj
2) redigera din tråd och be folk att lämna referenser i den här tråden istället för att hänvisa till annan plats.

I all välmening. ;)
 

JuliusOne

Omega
Fair enough, tar åt mig av det du säger. Vad jag tycker är en aning förvirrande är att det verkar finnas två nästan identiska forum med i stort sett samma folk. Har märkt att det är lite stiltje på "grannforumet" och att vissa har valt att hänga här istället. Därför valde jag att ställa frågan här trots att jag är färsk.
Ska försöka hinna med en närmare presentation framöver och hädanefter håller jag mig till ett forum i taget. Att jag inte har deltagit mer har jag mina orsaker till, men det hoppas att det blir ändring på.

Tack för tipsen..
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Då det verkar gå halvsegt att få folk att posta så är mitt tips att du ber folk du handlat med att skriva några trevliga rader om de affärer som har haft med dig. Har du inte gjort supermycket business så är det ibland svårt att få de referenser man har att hitta igen tråden och posta. Alternativt bara kontakta välkänt folk du handlat med och fråga om din nuvarande motpart kan få kontakta dessa för att få feedback.

Lycka till med vad du nu ska köpa/sälja
 
Topp