Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Rekomendera urmakare Söder-om-söder, Stockholm

Diskussion i 'Diskussion' startad av Martin., 1 juni 2015.

1. Martin.
    Trådstartare

Martin. Torpare

Från:
    Stockholm / Tyskland
    Go´kväll,

Jag var precis och hämtade ut min nya Marathon GSAR och behöver korta länken något - de kommande dagarna har jag egentligen fullt upp (hjälper min syster flytta) men jag är för rastlös för att vänta med att fixa länken så jag söker tips på en duktig urmakare som kan ta fixa detta. Kommer vara "söder-om-söder" (Årsta/Bandhagen) så optimalt är något i närheten där jag ej behöver åka innanför tullarna och riskera att fastna i köerna, i så fall är mer söderut bättre. Är ju inte någon större operation men jag ger hellre jobbet till någon som vet vad han/hon pysslar med än att chansa och låta någon på hörnet göra det.

Tacksam för tips!

Vänliga hälsningar,
    Martin

2. Geparden

Geparden Friends of KS

Finns ju en gammal urbutik vid Årsta torg. Borde ju ha verktyg iallafall. Annars, Klockmaster Globen.

3. Cristian

Cristian Friends of KS

Sickla. Liljeholmen.

4. POT

POT Friends of KS

Från:
    Swe
    Klockmaster Globen.

Erik1 gillar detta.
  5. Bebitz

Bebitz Friends of KS

Klockmaster Globen är bra!

Erik1 gillar detta.
  6. Gummo

Gummo Joker

Från:
    Stockholm
    Ta fram en skruvmejsel och kör om du är rastlös. Det är oftast inte så svårt att ta bort en länkbit om det behövs.

eriksson850 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield