• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rekomendera urmakare Söder-om-söder, Stockholm

Martin.

Omega
2-Faktor
Go´kväll,

Jag var precis och hämtade ut min nya Marathon GSAR och behöver korta länken något - de kommande dagarna har jag egentligen fullt upp (hjälper min syster flytta) men jag är för rastlös för att vänta med att fixa länken så jag söker tips på en duktig urmakare som kan ta fixa detta. Kommer vara "söder-om-söder" (Årsta/Bandhagen) så optimalt är något i närheten där jag ej behöver åka innanför tullarna och riskera att fastna i köerna, i så fall är mer söderut bättre. Är ju inte någon större operation men jag ger hellre jobbet till någon som vet vad han/hon pysslar med än att chansa och låta någon på hörnet göra det.

Tacksam för tips!

Vänliga hälsningar,
Martin
 

Geparden

Audemars
Finns ju en gammal urbutik vid Årsta torg. Borde ju ha verktyg iallafall. Annars, Klockmaster Globen.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Ta fram en skruvmejsel och kör om du är rastlös. Det är oftast inte så svårt att ta bort en länkbit om det behövs.
 
Topp