• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rekordtävling angående fem miljoner

VRD

Cartier
Ser iaf Longines columnwheel Chronograph med panda tavla :D
Annars är det helt tomt..

Edit: Samt Iwc Portuguese boett + band.
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
tag heuer aquracer chronograph som en subdial, iwc portuguese boett+band, longine columnwheel chronograph panda och sista skulle kunna vara någon Patek men vet inte vilken!:rolleyes:
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
Tag heuer aquaracer chronograph cay2112, patek phillipe calatrava 5296 sector dial, iwc portuguese IW371480, longines columnwheel chronograph L2.749.4.02.2! ett lite mer specifikt försök då, kan vara ett annat ref på longines om du valde 39mm istället för 40mm! :)
 
Senast ändrad:

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
IWC Portugieser Chronograph, Longines Columnwheel Chronograph , Patek Philippe Calatrava 5296, Tag Heur Aquaracer chronograph 300m calibre 16
 
Senast ändrad:

Roffe

Panerai
2-Faktor
Patek Phillippe Calatrava, Omega Seamaster, IWC Ingenieur och Longines Columnwheel Chronograph.
 

Dronten

Cartier
Jag kombinerar ihop det till (utifrån in):
IWC Portuguese Chronograph,
Patek Philippe Calatrava 5296
Longines Heritage,
Tag Heuer Aquaracer
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Nej, bort med TAG Heuern och in med Longines Heritage. Den har jag ju sagt tidigare.
Nej, det måste vara de här.
Tag-Heuer-Aquaracer-Calibre-16-Chronograph-dial.jpg

IWC3714-80_1.jpg
Patek-Philippe-5296-or-blanc.jpg
CD612BC6-1309-40FD-B0ED-FD9E34143343_zps94mlbteu.jpg
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Aldrig fel att stödja cancerforskning. Jag stöttade förra veckan genom att provköra Bmw, ett mycket trevligt sätt dessutom. Plus att jag köpte en jäkligt dyr nyckelring, där pengarna också gick till barncancerfonden.
 
Topp