Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ren klock-porr?

Diskussion i 'Diskussion' startad av CreativeMind, 28 mars 2013.

1. CreativeMind
    Trådstartare

CreativeMind Bonde

Producerade nog de "porrigaste" klocksidor vi någonsin gjort i senaste numret av "Kungliga Magasinet" ;)
    Den kom ut i handeln i tisdags så jag visar bara några av sidorna - temat är "Flygarur".

Sedan så finns ytterligare två uppslag med själva artikeln...
    Alltid nyfiken på reaktionerna från alla "aficionados" här på forumet :?

Så här ser Magasinet ut:

Tänkte att det var nog ingen här på forumet som "spontan-köpte" det i Pressbyrån ;) Så jag hoppas att ni ursäktar att jag själv startade tråden...
    Mvh
    /Johan

Ps.
    Samtliga bilder är såklart tagna av vår fotograf Rickard L. Eriksson ute på Arlanda Flygmuseum.

Bifogade filer:

2. Isodor

Isodor Partyprinsen från Säffle

Från:
    sthlm
    Hade jag valt någon klassiskt hade det blivit IWC

Men Zenithen känns onekligen modern och jävligt tung, riktigt kool.

3. ZQT

ZQT The Banker

Haha, känslan som uppstår när man öppnar sidan på jobbet och hoppas att det inte är riktig porr :mrgreen:

Mårtenssons ur Brookfield