Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Renovera jubilee-länk

Diskussion i 'Diskussion' startad av plattfot, 5 november 2012.

1. plattfot
    Trådstartare

plattfot Friends of KS

Från:
    Norrort Sthlm
    Jag har letat efter en hyfsad TT jubilee-länk en tid utan att hitta en. Har mailat några av "storsäljarna" på VRF och frågat. En av dem erbjuder sig att byta ut mittlänkarna i min mycket stretchade mot nya, tighta och fina.

Något som testat detta och isåfall - hur blev resultatet?

Hupp!

2. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Fått hjälp en gång och även klämt på andra, de blir stelare och inte lika följsamma. Dvs det kommer synas.

3. plattfot
    Trådstartare

plattfot Friends of KS

Från:
    Norrort Sthlm
    Tackar
    du låter inte imponerad av resultatet ?

4. NiklasArvid

NiklasArvid Gandhi

är inte det liksom poängen? :D

gammal länk = sladder
    ny länk =stel?

5. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Den blir inte stel på det viset, länken blir ihoptryckt och förlorar den lilla flex den har. Vidare så ser den inte riktigt lika dan ut längre.. Fast står valet mellan kassering och rep så kör jag på rep. enklast är att kila in hos DrWatch och kolla på någon av hans reparerade, han har även kontakter så han kan hjälpa dig.

6. plattfot
    Trådstartare

plattfot Friends of KS

Från:
    Norrort Sthlm
    Kalas. Har mailat med doktorn utan att få svar. Ringer istället.

7. Samohtm

Samohtm Torpare

8. Per

Per Björklövens finest

Har fixat oysterlänkar åt mig med kanonresultat. Kostar också bara småpengar. Downsiden är att han inte är helt enkel att kommunicera med men läser man på hans site och skickar prylarna så hör han v sig när han är klar. Tar dock ett tag men länken blir som ny strechmässigt.

Mårtenssons ur Brookfield