• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Resa till Baselworld

Skulle du kunna tänkta dig att hänga på till Baselworld 2016?

  • Ja, det låter som en kul "grabbresa".

    Röster: 19 24.1%
  • Nej, jag hare ett liv utanför KS.

    Röster: 16 20.3%
  • Ja, men bara om Philippe Stern inte hänger med.

    Röster: 44 55.7%

  • Totala väljare
    79
P

Philippe Stern

Guest
Någon som ska dit i år?

Vore kul att dra ner ett gäng från KS nästa år. En galen bussresa med besök på Baselworld 2016, besök hos IWC (om det kan arrangeras), en bättre middag etc.
 

Chagall

Cartier
Praktisk fråga: Är det bara att tåga in på mässans olika montrar och liknande? Krävs det inte att man är journalist eller inköpare typ?

Haha, sista alternativet ovan.. :D
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Då får ni titta i skyltfönster.
Att bli insläppt i monter kräver bokning och kontakt på insidan om du inte är journalist eller återförsäljare.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor


Tuk-tuk_in_Savannakhet_01.jpg
 

CLT

Rolex
Nej men helt ärligt. Skulle vara en kul grej att göra. Men krävs ju en enorm planering för att kunna få komma in i någon monter. För det är ju möjligt att komma in.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Fyfan, har hört historier om skolresor med buss till alperna som jag har, i de fallen, valt bort för att få mer åkning och afterski... Tar ju ca 2-3h var man än ska i alperna med flyg... Aldrig fattat varför man åker buss i typ 24h

Jag och 20 andra idioter åkte buss till Val Thorens när vi var 19 år. En resa som jag aldrig kommer att glömma och aldrig kommer att göra om igen. Helt underbart helt enkelt och jag rekommenderar alla andra att prova. Det är dock inget för fröknar som är rädd om naglarna.
 
Topp