• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Resa till NYC? - 1a klockköpet

Dahlstroem

Breitling
Efter att ha spenderat åtskilliga timmar framför datorn på forum och diverse trådar har jag äntligen funnit en klocka jag vill pryda min handled med, inte nog med det så har jag även funnit en säljare! Är så sjukt uppe i varv för att det närmar sig ett köp. Klockan finns i NYC, säljs av Kringkily på Omegaforums.net.

Är det någon som har erfarenheter av affärer med denne användare? I mina ögon verkar hen mycket seriöst och övertygande. (Är minst sagt lite nojig för en affär av detta slaget, pga "oskulden")

Klockan går på saftiga $3075(Vilket är över min ursprungliga budget på 15K), så det blir en smaskig MOMs som tillkommer, vilket innebär att det är nästan billigare att resa till "The big apple" for att göra upp istället för att betala MOMS i Sverige.

Är jag helt ute och seglar? (Märker nu att min fråga/or skenar iväg)

Vill helst veta om det är en seriöst säljare jag har kontakt med, sen om jag reser dit eller ej är ett annat kapitel.

Tack på förhand!

// Felix
 

Hugii

Audemars
Vad är det för klocka du har hittat? Lovar att inte skicka bud :) finns knte klockani Sverige för de pengarna+resa (helt om om du har planerat att resa)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Har svårt att se att du inte skulle kunna hitta samma modell i Europa... Om det inte är någon LE, men då finns det väl ändå typ 25 000 ex :D

Sen om du kommer hit till NYC så kan jag hänka med och köpa dinkan hehe
 

Onelund

Rolex
Om du inte har någon resa inplanerad men prompt vill ha den klockan, varför inte försöka övertala någon av KSmedlemmarna som befinner sig i NY att köpa den åt dig?
 

Dahlstroem

Breitling
Om du inte har någon resa inplanerad men prompt vill ha den klockan, varför inte försöka övertala någon av KSmedlemmarna som befinner sig i NY att köpa den åt dig?


Riktigt fint förslag, Kringkily, eller George som han heter erbjuder face 2 face deals givetvis, hade nog varit det bästa alternativet.

:happyhappy: Någon KS-medlem som är i NYC och sugen på att göra upp med denne herre i mitt namn? (Kommer givetvis kompenseras)
 
Topp