• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Reseetui för en(1) klocka

Sond

Patek
Någon som har tips på ett resetui för en klocka? Det ska vara så att man kan spänna ett läderarmband runt en kudde. Inte bara att vika ihop en länk eller ett tvådelat läder.
 

max

Dancing Queen
Ett sånthär kanske?
40$
http://www.panatime.com/clblwaca.html

yhst-87306363192469_2268_55672749



Oakley har en variant (finns i två storlekar, tror den lilla tar klockor upp till ca 40mm):
http://www.oakley.com/women/products/1333/3043?cm_mmc=CJ-_-AFFILIATE-_-3243689-_-10477753

747256d1340701124-watch-travel-case-recommendations-untitled.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har alltid kört med en strumpa runt klockan och sedan ber i ett hårt glasögonfodral. Kanske inte så sexigt, men gratis.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jag kanske missar nått men varför behöver man ha ett rese etui? Klockan har man ju på armen och om man tar av den på natten så brukar jag nyttja nattduksbordet.
 

Sond

Patek
Jag kanske missar nått men varför behöver man ha ett rese etui? Klockan har man ju på armen och om man tar av den på natten så brukar jag nyttja nattduksbordet.
:) ... Tanken är ju såklart när man reser med en extra klocka utöver den man bär på armen..:D. Och det är ingen ovanlig situation för mig. Har ofta två olika klockor med mig. Inte en och inte tre. Och då vill jag ha ett etui för en..:)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
:) ... Tanken är ju såklart när man reser med en extra klocka utöver den man bär på armen..:D. Och det är ingen ovanlig situation för mig. Har ofta två olika klockor med mig. Inte en och inte tre. Och då vill jag ha ett etui för en..:)

Uppfattat.
Ska själv snart ut och resa och funderade först på att ta två klockor med mig men tänkte sen...nä det är crazy, ingen gör det, men det kanske inte är en så dum idé. :)
 

Sond

Patek
Uppfattat.
Ska själv snart ut och resa och funderade först på att ta två klockor med mig men tänkte sen...nä det är crazy, ingen gör det, men det kanske inte är en så dum idé. :)
Senast jag var i London hade jag tre med mig... Fast jag insåg att jag hade klarat mig med två..:rolleyes:
 
D

Deleted member 1265

Guest
Snodd bild från google, men jag har oftast en på armen o anv th's cylindriska box för att ta med sig en till, jag tycker den är suverän!
uGOYMLz.jpg
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Man gör som bond gör. Eller som han gjorde förr, man köper en snygg submariner sen dricker man sprit. Skjuter skurkar, och lägrar brudar!
 

Sond

Patek
Topp