• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Resereportage - Fabriksbesök hos Arnold & Son samt paketöppning. Giveaways! Live!

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Hoppas ni får kul! Se fram mot denna tråden...kommer bidra positivt till denna dag :)
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Trevligt!:)
Ser fram emot en ett trevligt reportage från fabriken, och en sjusatans fet paketöppning!:D
 
Fy faen vad avis jag är! Jag vill också till Schweiz och A&S!
Ha en grym resa :)

Min klocka hälsar också :D

image.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fan! Det här var inte så lyckat... När personalen slutade servera starkt tog jag helt sonika några flaskor från vagnen. Blev ett jävla liv! Låste in mig på muggen för stt få dricka ifred.. Blev ännu mer liv.. När de inte slutade knacka så skrek jag "JÄVLA GLÄDJEDÖDARE"!! Då fimpade de elen...
image.jpg

Nu har vi landat... Jag sitter kvar.. Det börjar lukta tårgas! Faan! Det är kört! leben du får fortsätta utan mig!!!
JÄVLA GÖKURSMAKARE!! Ni tar mig aldrig levande!!!
image.jpg
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Vilken härlig fredagstråd, hur ska jag nu kunna jobba?

Bra val av resklocka leben men vad hände med den fulla farbrorn med den stiliga mustaschen?
 
Topp