• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Reservdelar

B

Banankontakt

Guest
Vad har ni för tips för att hitta reservdelar till fickur?
 
Senast redigerad av en moderator:

rogart-63

Patek

rogart-63

Patek
Kunde vi inte ha nån tråd eller ställe dit alla som olika letar delar kan vända sig? Jag behöver en brygga till en AS 1188 t.e.x . Vem har det? Sen om nån av dom som bevakar tråden har den och kan tänka sig sälja eller byta? Inte för att vet hur man ska göra men ide'n har jag :) Typ som Köp och sälj annonsen i lifestyle avdelngen?

Finns egentligen inget riktig mekavdelning på detta forum? Hemslöjds känns mer som läderband och sånt
Behöver en avdelning där man kan få hjälp med projekt och var man hittar delar m,m
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Kunde vi inte ha nån tråd eller ställe dit alla som olika letar delar kan vända sig? Jag behöver en brygga till en AS 1188 t.e.x . Vem har det? Sen om nån av dom som bevakar tråden har den och kan tänka sig sälja eller byta? Inte för att vet hur man ska göra men ide'n har jag :) Typ som Köp och sälj annonsen i lifestyle avdelngen?

Finns egentligen inget riktig mekavdelning på detta forum? Hemslöjds känns mer som läderband och sånt
Behöver en avdelning där man kan få hjälp med projekt och var man hittar delar m,m
Ganska säker på att jag har någon 1188 brygga från ett reservdelsverk. Kan kolla om det är intressant, men det kanske bara var ett exempel? :)
 

RobinW

Cartier
2-Faktor
IMG_2837.JPG
Någon som har ett bra förslag på var man handlar delar till en gammal Poljot ?

Tackar

Kompletterar med bild. Balansen är tydligen sliten. Någon som har förslag på var det finns delar eller ett ersättningsverk?
Tackat
 
Topp