Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Resesällskap

Diskussion i 'Diskussion' startad av Sond, 26 juni 2013.

1. Sond
    Trådstartare

Sond Friends of KS

Är i London. Primärt för ett bröllop. Frågan blev då vilket resesällskap men skulle ha. Den givna följeslagaren, Seamaster GMT, är på service och den givna "bröllopsklockan", JLC Reverso Duo, måste in på service.

Det fick bli SMP, Speedy och en vintage Omega.

Wii, Camo00, Davvan och 1 annan gillar detta.
  2. Beastie

Beastie Mr Cowbell

Bröllop måste bli vintage omega. Men så ska du ju flyga dit, då behöver du ju speedyn, känns rätt för flygning. Sen kanske du får nån dag att bara strosa runt i London och då känns smp som lite lagom casual.

Denke, Icaras, Mr.Sund och 3 andra gillar detta.
  3. Wollen

Wollen Barfly

Helt korrekt, kan inte annat än instämma!

4. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Känns spontant väldigt bra att du väljer TRE klockor att ta med dig istället för en. Hur många har du med dig på långresor?

Edit: Glöm inte besöka jurawatches.

5. leben

leben El Patrón

Fasiken, hade gärna sett bilder på Duon. Vintage Omega är ju lite mer dressat, kör den!

6. Sond
    Trådstartare

Sond Friends of KS

Klart man måste ha en Speedy för flygningen och lite bättre pubbesök. SMP på NATO för dagtid och lite sämre pubbesök samt en vintage Omega för bröllopet..:) Om nu inte huvudalternativen finns tillgängliga..;) [​IMG]

Bojke gillar detta.
  7. Sond
    Trådstartare

Sond Friends of KS

Kan bjuda på det när jag kommer hem. Skulle uppskatta några ord om mina olika band.

8. leben

leben El Patrón

Låter bra.

Jag beställde svart ödla i måndags :)

9. Sond
    Trådstartare

Sond Friends of KS

Ska bli roligt att se. Jag behöver ett dressigt svart. Vi får öppna en tråd - visa din Duo..:)

leben gillar detta.
  10. Johan M

Johan M Borgare

Tidsskillnaden är väl bara en timma så jag tror du klarar dig utan GMT. Jag hade kört på din vintage Omega samt din speedy. Seamastern hade jag lämnat hemma för en så kort resa.

leben gillar detta.
  11. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Jag skulle ha myst med vintage hela resan...

12. Sond
    Trådstartare

Sond Friends of KS

Jag klarar mig. Om än knappt..;)

Sedan är ju trots allt en GMT snäppet bättre här än hemma. Även om snäppet bara är en timme..:)

Mårtenssons ur Brookfield