Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ressence Watches

Diskussion i 'Diskussion' startad av Hipshot, 3 januari 2016.

1. Hipshot
    Trådstartare

Hipshot Bonde

Från:
    Höllviken
    Har kikat lite på http://ressencewatches.com/
    Riktigt nyskapande och coola lösningar på både verk och tavla där allt rör på sig, sen kan man ju diskutera om det är snyggt eller inte men smaken är verkligen som baken på detta forum :)

Undrar om någon här har känt och klämt eller till om med har en i samlingen? Hade varit kul att höra hur de är i verkligheten. Tyvärr så ligger de lite väl långt utanför min samlarbudget (110-320k på chrono24) så jag får nöja mig med att kolla lite på avstånd. chrono24 http://www.chrono24.com/en/ressence/index.htm?dosearch=true&query=Ressence

2. Hipshot
    Trådstartare

Hipshot Bonde

Från:
    Höllviken
    Sökte och fick först inga träffar så jag skapade en ny tråd, nu ser jag att det såklart fanns flera att välja på. My bad...

3. Savagear114

Savagear114 Friends of KS

Sjukt coola klockor!

4. Matts

Matts Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Tycker också dom är jävligt coola, typ 1 finns väl begagnade runt 100' men den står trots allt kanske inte högst upp på önskelistan

Hipshot gillar detta.
  5. Hipshot
    Trådstartare

Hipshot Bonde

Från:
    Höllviken
    Helt rätt Matts! Finns mycket annat man skulle kunna köpa för 100 pengar. Flera saker faktiskt men de är som sagt jävligt coola!

willbur och Matts gillar detta.
  6. willbur

willbur Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Håller helt med. Mycket pengar för en cool men inte tillräckligt cool klocka.

7. marlun

marlun Präst

Tekniken är minst sagt imponerande men 110-320k? Man får en Daytona i guld för det

8. romanov

romanov Borgare

Från:
    Stockholm
    Riktigt coola klockor :)

9. Subby

Subby Borgare

Från:
    Stockholm
    Har sett klockan endast på instagram, visst är de skit coola men 32500€ för den kan man diskutera :)

10. joca

joca Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Cool men för mycket pengar för att ens snegla åt det hållet imo :)

Hipshot gillar detta.
  11. snoozarn

snoozarn Friends of KS

Från:
    Stockholm
  12. nissehult

nissehult Friends of KS

Målgruppen är inte de som funderar på en Daytona i guld. Målgruppen är de som redan har/har haft en Daytona i guld och diverse andra säkra must-have kort, och som nu vill ha något ovanligt och innovativt.

Häftig klocka. Hade jag varit stormrik it-entreprenör istället för småbarnsförälder på landet så skulle jag köpt en. ;)

wojtecki, Matts och Hipshot gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield