• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Reverso Duo med nya kläder

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ett svart ödla från Hirsch monterades precis.

Lite shiny men tycker det flyger.

null_zpsa192207e.jpg


null_zpscb40a180.jpg


null_zps8df603fa.jpg


null_zps8d59e61b.jpg
 

antikmartin

Cartier
2-Faktor
Härligt.. Mera Reverso!!
Snyggt i både brunt och svart.. Struts & reverso hör ju i hop ,men svart skinnband ger den en lite klassisk nästan antik känsla
speciellt i hop med den Art Deco-influerade "baksidan"
,
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Det passade riktigt bra till den mörka tavlan men kontrasten blev lite för stor mot den ljusa.

Jag hade kört vulgolänken hela tiden, den är grym!!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Det passade riktigt bra till den mörka tavlan men kontrasten blev lite för stor mot den ljusa.

Jag hade kört vulgolänken hela tiden, den är grym!!
Du har missförstått. Länken är perfekt avvägd i alla avseenden för att passa den där klockan. Host. Typ. :)

Nåja, nu kan jag iallafall ha den till svart kostym. Tycker inte det passar om man har ljusbrunt armband till svart skärp och skor.

Snart ska jag försöka lära mig hur man ställer en annan tid på den svarta tavlan. :)
 

Sond

Patek
Jag tycker det ser mycket bra ut. För att vara ett svart band. Skulle kunna tänka mig det till min Reverso Duo.

Tiden ställer du med den lilla knappen. Den justerar "The dark side". Timvisaren vill säga. Om jag nu kommer ihåg rätt..:)
 
Topp