• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Reverso på mesh?

DrDre

Patek
1242084d1381004214-reverso-grande-taille-strap-bracelet-thoughts-opinions-cimg0039.jpg






1242083d1381004180-reverso-grande-taille-strap-bracelet-thoughts-opinions-cimg0041.jpg
Jag har alltid tyckt att Reverso "ska" ha struts eller möjligtvis kroko. Men jag satt och surfade runt och hittade några bilder på Reverso på mesh. Vad säger ni? Jag blev faktiskt lite sugen.
 
Jag säger nog njae. Har även lite svårt för länken till XGT-reversosarna, blir lite för mycket på något sätt.
Tycker nästan bara det funkar bra på Reverso Sport serien med stållänk.
Gillar dock avsmalningen på meshet på bilden.
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Bättre än den bild jag såg framför mig när jag läste rubriken men det blir ändå nej.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Jag gillar mesh, men här röstar jag för originallänken om du inte vill strutsa till det.
 

Galaxy

Rolex
Njaa, såg ganska bra ut på den sista bilden dock. Reverso föredrar jag ändå på mörkbrun struts.
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Ser väldigt bra ut men håller med om föregående talare om att meshet inte är för grovt

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

Apansson

Torpare
Njääääeee...läder som gäller där för mig!
Edit: alltså inte fult, men det hör till med läder på Reverso!
 

Simpatico

Rolex
Håll det klassiskt med läder.
Tycker det blev väldigt mkt ljus metall och väldigt lite urtavla, bandet får mer uppmärksamhet
än den underbara urtavlan.
 
Topp