• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rey

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
@Rey köpte min Garmin Fenix 2 och var väldigt trevlig och lätt att ha att göra med, Goodguy!
 
  • Like
Reactions: Rey

Wiliamo

Panerai
Sålt en vintagedressare och ett gäng straps till Rey. Smärtfri affär hela vägen, raketsnabb kommunikation och betalning. En riktig goodguy!
 
  • Like
Reactions: Rey

-JL-

Rolex
2-Faktor
Sålde en Lagonda.
Enkel kommunikation och snabb betalning. Fungerat felfritt. Rekommenderas:)
 
  • Like
Reactions: Rey

JLC

Panerai
2-Faktor
Sålde ett Hirsh band till Rey i veckan. Trevlig att ha att göra med och snabb effektiv kommunikation med betalning direkt utan några problem eller prut. God Guy!
 
  • Like
Reactions: Rey

PJW

Audemars
2-Faktor
Sålt en Atlantic Världsmästare till herrn. Trevlig kommunikation och snabb betalning. Big plus!
 
  • Like
Reactions: Rey

Bino

Cartier
Precis gjort ett byte på distans med pengar åt mitt håll med Rey. Både kommunikationen och affären har varit perfekt.

Rekommenderas verkligen!
 
  • Like
Reactions: Rey

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
Rey köpte en klocka åt sin svärfar av mig. Snabb och smidig affär var det också. Utan tvekan en goodguy.
 
  • Like
Reactions: Rey

FEPE

Omega
Har köpt en Panerai av @Rey. Rakt igenom trevlig och smidig affär. Klockan skickades mycket väl paketerad vilket alltid uppskattas. 100% GG.
 
  • Like
Reactions: Rey

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
1964B611-C391-431F-899A-3DACC6D2819E.jpeg

Sålt klocka för strax över 50k till @Rey , gick snabbt, supersmidigt och trevligt till.
 
  • Like
Reactions: Rey
Topp