• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RGM watches

DrDre

Patek
Har ingen personlig erfarenhet av dem men läst lite då och då när de dyker upp på forum. Mitt intryck är väl kort, snygg design, bygger amerikansk historia, relativt ospännande urverk och lite högt pris. Jag kan tänka mig att andrahandsvärdet jfr nypris är ganska lågt i Sverige.
 

Cryssarn

Rolex
Har ingen personlig erfarenhet av dem men läst lite då och då när de dyker upp på forum. Mitt intryck är väl kort, snygg design, bygger amerikansk historia, relativt ospännande urverk och lite högt pris. Jag kan tänka mig att andrahandsvärdet jfr nypris är ganska lågt i Sverige.
Come on. You know you want it ;)
 

DrDre

Patek
Jo då, de verkar fina. Problemet är väl som sagt priserna. På de nivåer man lagt sig finns det mkt annat som också är fint. Denna tex m Eta verk och ett pris runt 40-50 tkr ($4400) i Sverige.
image.jpeg
 
Topp