Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

RGM watches

Diskussion i 'Diskussion' startad av Cryssarn, 21 september 2016.

1. Cryssarn
    Trådstartare

Cryssarn Friends of KS

Från:
    Nashville
    Satt och såg på TV och märkte att i en reklam för GMC så visar dom en klocka av märket RGM. Någon som hört talas om dom? Själva marknadsför dom sig som ett amerikanskt premium märke.

http://www.rgmwatches.com/

2. DrDre

DrDre Friends of KS

Har ingen personlig erfarenhet av dem men läst lite då och då när de dyker upp på forum. Mitt intryck är väl kort, snygg design, bygger amerikansk historia, relativt ospännande urverk och lite högt pris. Jag kan tänka mig att andrahandsvärdet jfr nypris är ganska lågt i Sverige.

3. Cryssarn
    Trådstartare

Cryssarn Friends of KS

Från:
    Nashville
    Come on. You know you want it ;)

4. DrDre

DrDre Friends of KS

Jo då, de verkar fina. Problemet är väl som sagt priserna. På de nivåer man lagt sig finns det mkt annat som också är fint. Denna tex m Eta verk och ett pris runt 40-50 tkr ($4400) i Sverige. image.jpeg

Mårtenssons ur Brookfield