• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Richard Mille Polo Cup

Tome

Cartier
Testade en Richard Mille RM010 i roseguld idag på en utställning på poloturneringen i St Tropez som RM sponsrade. Grymt cool! Fick svårt ha begär. 86kEuro skulle han ha för den... Blir V75 vid hemkomst m a o och hoppas på lite tur ;)

Vågade tyvärr inte ta nån wristshot - det hade varit för skämmigt - men bjussar på en shot på Mclaren P13 som stod parkerad utanför. Kommer 2015, men nån var tillräckligt rik för att plocka ut en redan i sommar!

image.jpg
 

M.U

Rolex
Vilket monster! Mycket vacker! Även klockan är fin! Upplevde du att den var "svår" att läsa? Att det händer så mycket på deras urtavlor vet vi ju redan men har aldrig känt på en personligen så kan inte yttra mig!
 

Tome

Cartier
Vilket monster! Mycket vacker! Även klockan är fin! Upplevde du att den var "svår" att läsa? Att det händer så mycket på deras urtavlor vet vi ju redan men har aldrig känt på en personligen så kan inte yttra mig!
Kan väl erkänna att jag inte ens fokuserade på tiden. Kollade mest delarna i skelett-uret ;) ...och försökte att inte se så fattig ut som i verkligheten.
image.jpg
 

Tome

Cartier
haha helt rätt! Kändes den hög? Eller hann du inte tänka på det heller? ;)
Den kändes oerhört bra på armen, inte för stor och inte för hög, även för min 17 cm arm. Kändes lite som min Monaco men givetvis mer luxuös iom den speciella formen. Har du 800 tusen till övers som ligger och skräpar så är det bara att slå till :greedy:
 

M.U

Rolex
Den kändes oerhört bra på armen, inte för stor och inte för hög, även för min 17 cm arm. Kändes lite som min Monaco men givetvis mer luxuös iom den speciella formen. Har du 800 tusen till övers som ligger och skräpar så är det bara att slå till :greedy:

I wish!
 
Topp