• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Richard1987

Mahkey

Breitling
Handlat en Orient FER2400CN av Richard och är mer än nöjd. Mycket hjälpsam och trevlig, affären gick snabbt och smidigt.
Handlar gärna av honom igen.
 

CyberAndre

Cartier
Rekommenderas verkligen! Mycket trevlig och bra att ha att göra med.
Sålt en Seiko SARB033 till Richard, som jag hoppas han kommer att trivas med.
 

Jeppstra

Breitling
Köpte en Ball engineer Ohio ll av Richard. Riktigt fin klocka och en otroligt smidig affär. Kan varmt rekommendera Richard och gör gärna affärer med honom igen.
 

Schneiter

Breitling
2-Faktor
Kontaktade Richard då jag var intresserad av en Datejust 1601 han lade upp i säljtråden.
Drygt ett dygn senare anlände den till mig och affären var smärtfri och smidig.

Rekommenderas starkt!
 

johnz

Rolex
Köpt en dinka av Richard. Trevlig, tydlig och transparent. Dessutom snabb som en vessla med att skicka iväg paketet. Skulle inte tveka att göra affär igen. Rekommenderas.
 

JPSwe

Omega
2-Faktor
Köpt en Certina av Richard. Hela processen var som en fröjd tagen ur en textbok, snabba svar och leveransen skedde direkt och var väl paketerat. Gör mer än gärna affär med Richard igen.
Utan tvekan GG i min bok.
 
Topp