• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Richie

Tome

Cartier
Sålde en Stålfisk till Richie. Inga konstigheter. Trevlig dialog, pengar på kontot och allt frid och fröjd. Rekommenderar honom för en affär.
 

jeje88

Omega
Sålde en klocka till Richie.

Supertrevlig kille!

Han tog flyget fr Malmö till Stockholm redan dagen efter att vi kommit överens om affär.

Gör gärna affär med han igen!!
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Köpt en 116613 (tvåtons Rolex) av Richie. Smidig och trevlig kontakt. Gjorde allt för att underlätta för mig som köpare, var ärlig med beskrivningen av klockan och paketet kom extremt välförpackat. Bara gott att säga. 100% GG
 

Samps

Cartier
Sålt en klocka på distans, inga konstigheter. En hederskille som jag rekommenderar att göra affär med, 100% goodguy!
 

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Har sålt sportrolex i 90k-klassen till Richie. Toppenkille. Enkel och smidig att ha att göra med och trevlig kommunikation hela vägen. Rekommenderas!
 

stenlund

Omega
Sålt Breitling till Richie, mkt snabb och smidig affär ! Skulle inte tveka en sekund att göra affärer med honom igen ! GoodGuy !
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en kanonfin Aerospace Evo av denne trevlige grabb :). F2f möte i Malmö, lite klocksnack och snabb affär. Richie gör jag gärna affär med igen, klart good guy :)
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Enkel affär med raka puckar. Leverans av välförpackad klocka enl beskrivning och inom angiven tidsram. En mycket bra man!
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Sålde en Certina DS Action till herrn ifråga. Snabba svar och snabb betalning, kan varmt rekomendera honom för framtida affärer!
 

Maio

Omega
2-Faktor
Sålde ett PS4 till Richie igår. Bra kommunikation igenom hela affären med riktigt snabba svar och lika snabb betalning. Kan bara rekommendera för framtida köpare/säljare!
 

peterb

Breitling
Köpte klocka av Richie, inga problem. Betalade i förväg och därefter kom klockan, som ett brev på posten...

Tack för gott samarbete Richie
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Jag skrev ovan att jag gärna gör affär med @Richie igen, och så blev det idag :). En slags deja vu, då affären blev inhandlande av en fin Aerospace igen. Enbart trevligt att träffas och gött klocksnack på en mack ute i bushen :D. Bra affär, helnöjd. Klart good guy!
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Förmedlade en Breitling till @Richie . Mycket trevlig kontakt och mycket smärtfri affär. Fick t.o.m en gratis lunch ut av det hela ;)
100% GG
:breitling:
 
Topp