• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Richispice

Hej,

Om du gjort en affär med mig så får du gärna skriva en rad eller två om upplevelsen. Tack på förhand!

Richard
 
Senast ändrad:

Dr.Rolex

Omega
Sålt en klocka till Richard. Vi träffades över en kopp kaffe och hade en mycket trevlig pratstund som avslutades med en enkel och smidig affär. Gör gärna affärer med Richard igen. 100 % Goodguy.
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Gjort ett canvas-band till Richispice. Snabb och bra kommunikation och ett trevligt möte. Rekommenderas som en riktig Good guy!
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag sålde en vintage till Richispice. Bra snabb kommunikation som rundades av med ett trevligt möte utanför Pressbyrån. 100% good guy.
 

Igge

Panerai
Genomförde precis en klockaffär med Richispice, gick hur smidigt som helst. Bra kommunikation, varan stämde enligt beskrivningen, smidig leverans. En trevlig person som jag gärna gör affärer med igen. 100% GG.

/Igge
 

Igge

Panerai
Tillägg till min senaste affär med Richispice:

Jag vill tacka Richispice för all den hjälp jag fick med att reklamera/serva den klocka som jag köpt av honom efter att kronografen la av efter endast någon dags användning. Mycket gentlemannamässigt skött, tack.
Som sagt 100% Good Guy + ett gäng bonus % upp på det.

/i
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Richard köpte en skinnjacka av mig och jag har bara gott att säga om honom!!!-100% GG som är trevlig, enkel, snabb och smidig att ha och göra med.
Kan inte bli bättre än så här och jag göra gärna fler affärer med herrn!

Tack!

MVH Olof
 
Senast ändrad:

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpt ett par skor av Richard. Toppentrevlig kommunikation innan affären och lika trevlig i verkliga livet. Skulle utan problem göra affär igen. 100% Good guy!!
 
Topp