• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ricrob

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Gjort några affärer samt träffat ett antal gånger! Inga roblem, bara söpa!!! 100% Goodguy
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
100% goodguy! Rekommenderas varmt, om inte för att göra en sjysst affär, så är det en mycket trevlig bekantskap ett göra sig ;)
 

Lunkan

Cartier
Inga konstigheter, jag bytte till mig hans DJ2 i en bytesaffär och allt gick smidigt och bra. Rekommenderas varmt!
 

JAnd

Friends of KS
2-Faktor
Det första jag gjorde här på Klocksnack var att köpa en Omega av Ricrob. Allt fungerade mycket bra, snabbt och smidigt.
100% goodguy.
/J
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Köpte hans frus fina Certina DS chrono pärlemo. Påbörjade affären i trapphuset som jag misstänker att fler av oss trampat golvet i. Fick dock avsluta den vid bankomaten utanför Coop. En halvtimmas klocksnackande senare hade affären stängt och mjölken som skulle införskaffats blev kvar på fel sida om dörren... Men vad gör väl det när han hade lite färsk cash i fickan och jag ett nöjt leende på läpparna :)
Trevlig och smidig affär! Gör det gärna igen.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Köpte den legendariska ENZOn och det var en mkt trevligt. Karln bjöd in i sin bostad där det snackades och klämdes på klockor i någon timma.

100% goodguy i min bok:)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Panerai 312:a härom dagen, efter liiite övertalning kan tilläggas:) Smidigt som fan!
Har träffat karln ett antal gånger alltid lika trevligt!
Handla på!!
 
Känns som en överloppsgärning efter alla dessa lovord men kan bekräfta att RICOB
är trevlig att göra affärer med. Sålde Steve McQueen som jag hoppas du fortfarande är nöjd med (eller brorsan)
Hälsn/Roland
 

Tictac

Friends of KS
2-Faktor
Köpt klocka via Ricrob.

Mycket trevlig och kunnig.
Snabb smidig affär.
Är kanonnöjd! Rekommenderas!

100% Goodguy
 

Carlton

Cartier
Sålt en klocka till en vän till Ricrob, han agerade mellanhand och allting gick väldigt smidigt. Rekommenderas.
 
Topp