• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's eviga GTG tråd.. Next stop, Sundsvall,Umeå å Halmstad..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu är semestern över för denna gång och jag kommer att starta mina "Ansgar" resor runt om i världen för att sprida GTG kulturen vart jobbresorna än tar mig..
Först ut är Sundsvall den 26/8 och Umeå den 27. Sen dyker jag och kollegan Fdymek (även han KSare) upp i Halmstad den 11 september.. Veckan innan är vi i Delft,Holland om jag inte minns fel..Men där kryllar det nog av kollegor så det kan bli kärvt att få till något..
Om det finns intresse av en liten eller stor GTG så hojta gärna till!
 

hejo

Panerai
Låter trevligt, möter gärna upp på en lunch 11/9 om det kan fungera, kan tyvärr ej på kvällen.

/Henrik
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Lite osäkert om jag hinner ner till lunch den 11/9. Vi kan höras lite närmare kanske? Vnagenius.. Är det lunch som gäller för dig också eller AW?
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Antagligen är allt uppbokat på grund av ''stopp/underhållsveckan'' på Metsä Board i Husum.

Skulle jätte gärna varit med på en lunch GTG i Övik, men nu är de ju så att jag jobbar hela detta satans ''stoppet" mån-fre 07:00-20:00, lör-sön 07:00 16:00.... Ska alltid krock när det händer något i Ö-vik... :(

Vad jobbar du med? 07-20 kan väl knappt vara tillåtet som planerad arbetstid?
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Alla kan ju inte flippa som martinhook :D

5513 är smutt, skulle kunna tänka mig att byta till en sån med fin cream patina o lite doom plexi :rolleyes:
Ja, men du kan ju alltid testa mig när du ska sälja. Man vet ju aldrig vad man kan köpa på sig.. :D Även jag som föredrar vintage så ligger en subC och gnager i huvudet... :nailbiting:

Aja, nog med nedskräpning i RicVins GTGtråd!
 
Topp