• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDA....™ "Nääää jag skojar bara!!"

Wangensten

Panerai
image.jpeg
image.jpeg
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Men helvete alltså. Snacka om semestermode @RicVin !!! De är ju lördag idag hahshahaha! :hilarious::hilarious::hilarious: Eller? Tittar på dagskivan nu och inser att quartz aldrig sviker..... Fan.

Jag vaknade precis (satan va tidigt folket är uppe?) och slääääpade mig ut på ballen. Hoppas att lite varma solstrålar väcker mig lagom till första drinken med @Tomas Eriksson lite senare.

Ha en fet helg allihopa!

image.jpeg
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Eftersom jag förra veckan sa att jag skulle ta en liten paus under semestern.. När sen Compiss startat en riktig fredagstråd med klocka. Dessutom följde han reglerna by the book gällande klockslag så startade jag en miljötråd.. Typ.. :)

Du förvirrar oss. Det är ju RicVin och RicVin endast som gäller! Trodde det var sen gammalt?
 
Topp