• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 10/6 "Högflygande planer för helgen..."

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Trevlig helg allihopa! Fotboll blir det inte en sekund för mig i alla fall!

image.jpeg
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Det fick bli en lite bättre bild nu när man vaknat till. Har lite beslutsångest angående GMT-visaren. Om man ska låta den vara synlig eller inte. Den stackaren brukar nämligen alltid ligga dold bakom timvisaren.

image.jpeg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Å herre min je!!! Du är ju yngre än @Bojke ??!!
Well done min unge vän. Både till ett tidigt utvecklat klockintresse och till avslutningen! Ta det lugnt ikväll!!
Vad blir det till hösten då?
Å en sak till... FATTAR DU hur många klockor du kommer hinna beta av innan du är lika jävla gammal som mig och @TiE ?!?:-D
Träffade grabben i går på AW'n, trevlig prick. Och hans ålder diskuterade vi i samband med att Elliot kom på tal (15).
Kom nu på att din jäkla fredagstråd har jag helt glömt. Shame on me.
image.jpg

(Ser ni mig?)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Idag står det skolavslutning och studentkalas på schemat. Regnat rejält i natt men nu kommer solen fram, hoppas det håller i sig.
På armen blir det till att börja med en Kermit 16610LV från -08. Får se vad som krävs för kvällens övningar.

Kermit.jpg


Är du säker på att partyt inte är för dig @RicVin? vi är nämligen bjudna till öppet hus hos en 60-åring i morron. ;)
Det är jag!! Mitt party är nästa lördag!! Firar min ....33-års dag på hemlig ort..;-)
 
Topp