• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 13/11 "Var försiktiga.. Var väldigt försiktiga!!"

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte egentligen döpa tråden till: RicVin's FREDAGENDENTRETTONDETRÅD..
Men då hade nån säkert anmält den till patronaget då jag frångått mitt ™..
Törs faan inte toka till det med de pöjkera.!
Valde Breitling Avenger Skyland idag! Behövde ngt rejält som kan rädda mig ifall något går på tok en dag som denna! Å det är ju även bra att välja något som håller OM det nu är ngt som går på tok.. Tror Avengern pallar det mesta och den gör sig jävligt bra på Cordura strapet faktiskt!!
Ha en skön helg allihop å glöm inte...
"Be careful out there"!!
image.jpeg

Förresten finns det någon annan "gamling" som minns från vilken TV serie den sista meningen ovanför bilden kommer ifrån?
Det var på den tiden man lugnt fick vänta en vecka på nästa avsnitt!! Ingen jävla nerladdning från "the Interweb" så det så!!
;-)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Tänkte egentligen döpa tråden till: RicVin's FREDAGENDENTRETTONDETRÅD..
Men då hade nån säkert anmält den till patronaget då jag frångått mitt ™..
Törs faan inte toka till det med de pöjkera.!
Valde Breitling Avenger Skyland idag! Behövde ngt rejält som kan rädda mig ifall något går på tok en dag som denna! Å det är ju även bra att välja något som håller OM det nu är ngt som går på tok.. Tror Avengern pallar det mesta och den gör sig jävligt bra på Cordura strapet faktiskt!!
Ha en skön helg allihop å glöm inte...
"Be careful out there"!!
image.jpeg

Förresten finns det någon annan "gamling" som minns från vilken TV serie den sista meningen ovanför bilden kommer ifrån?
Det var på den tiden man lugnt fick vänta en vecka på nästa avsnitt!! Ingen jävla nerladdning från "the Interweb" så det så!!
;-)
Spanarna på Hill street hette serien och Belker var ju favoriten!
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_4653.jpg
 
Topp