• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 13/11 "Var försiktiga.. Var väldigt försiktiga!!"

Hallis

Panerai
2-Faktor
Tåget mot huvudstaden för arbetsintervju..
image.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fredag den 13:e. Najs! Hill Street Blues är svaret på frågan, farbror.
IMG_20151113_094145.jpg

Men 13 på mitt klocka visar också dagar kvar av peace. Om 14 dagar blir det halabaloo. Så här glad blev @Spencer66 när han fick nyheten...
(Klicka på länken och se): http://captiongenerator.com/68979/14-dagar-kvar
Correctomundo!!! Förstår inte att du envisas med att kalla mig farbror eller gubbe?!! Ditt svar visar med all önskvärd tydlighet att du är jämngammal med mig. Troligen äldre om man nu ska ta GTG bilder till hjälp..:)
 
P

Philippe Stern

Guest
Correctomundo!!! Förstår inte att du envisas med att kalla mig farbror eller gubbe?!! Ditt svar visar med all önskvärd tydlighet att du är jämngammal med mig. Troligen äldre om man nu ska ta GTG bilder till hjälp..:)
Sluta grina, nu farbror. Har man en profilbild med en sur gubbe med hatt som kör bil är man en gubbe oavsett ålder.
 

WatchIT

Panerai
Fredag den 13:e. Najs! Hill Street Blues är svaret på frågan, farbror.
IMG_20151113_094145.jpg

Men 13 på mitt klocka visar också dagar kvar av peace. Om 14 dagar blir det halabaloo. Så här glad blev @Spencer66 när han fick nyheten...
(Klicka på länken och se): http://captiongenerator.com/68979/14-dagar-kvar
Tack för fredagens första hysteriska skrattanfall :D
Sitter nära chefen som undrar varför jag har så kul men jag kan ju fan inte berätta att jag hänger på KS ;)
 
Topp