• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 13/5 "RicVin har bäst klocksmak på forumet"!!

karloscar

Cartier
2-Faktor
Äntligen fredag!
image.jpeg
 

Mauritz

Rolex
Det må va fredag den 13:e, men sedan igår kl 15.10 har en svävat på moln :)
image.jpeg

Åker strax in med treåriga (väldigt stolta) storasyster och hälsar på. Längtat hela natten... På armen en Seiko 7005:
image.jpg


Ha en bra fredag allesammans :)

Stort grattis, vad betyder en klocka när man fått en guldklimp....
 

Apansson

Torpare
Aldrig någonsin i KS historia har @Apansson haft mer rätt än i sitt "tack inlägg" efter Mini Basel hos @ERIKSON URHANDEL igår!!
Sen svamlade han lite annat också.. Typ som att Denke är mysig eller vad tusan det var?!
Vi som var där hade i alla fall en mycket trevlig kväll så jag passar på att tacka jag också!!
Denna från @Sjöö Sandström var nog höjdpunkten för mig i alla fall..
image.jpeg

Nu ska jag iväg och träffa min nya chef så då får man försöka va lite stilig!
image.jpeg

Ta det försiktig där ute allihop.. Det är ju den 13:e denna fredag..!




BTW Apansson...
Min är större än din...! ;-D
image.jpeg
Kom ihåg att det är hur man använder utrustningen som är det viktiga! God fredag. ;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det må va fredag den 13:e, men sedan igår kl 15.10 har en svävat på moln :)
image.jpeg

Åker strax in med treåriga (väldigt stolta) storasyster och hälsar på. Längtat hela natten... På armen en Seiko 7005:
image.jpg


Ha en bra fredag allesammans :)
Stort stort GRATTIS!!!
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Solen är framme. Sug efter att sätta på sig en dykarklocka efter @Weasel nyförvärv i vintagetråden. Ingen Ploprof utan bara en Submariner. Fantastisk färg dock på denna, helt obehandlade bilder. Det är en ref 79190, dvs safirsub men med en väldigt ovanlig blå WG index tavla för er som undrar.
Trevlig helg på er! :)
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Det må va fredag den 13:e, men sedan igår kl 15.10 har en svävat på moln :)
image.jpeg

Åker strax in med treåriga (väldigt stolta) storasyster och hälsar på. Längtat hela natten... På armen en Seiko 7005:
image.jpg


Ha en bra fredag allesammans :)
Stort stort grattis! Mäktig känsla det där, förstår att storasyster känner sig stolt. Har själv en treåring som jag hoppas blir storasyster inom en snar framtid :)
 
Topp