• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 15/1 "Kanske läge att använda gummi ett tag..."

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Tjoho!
Årets första riktiga fredag..
10 timmar till att stämpla ut från bruket:)
image.jpeg
En bruksarbetare. Trevligt ;)
 

BCKSTRM

Rolex
JLC DSC
image.jpeg

Att byta band är klart underskattat. Har bytt till nato denna vecka vilket passar grymt bra på denna och har ett lyxcanvas på väg. HAGW kids!
Jag har länge varit sugen på ett Canvas men tycker det är svårt att hitta. Tips? Håller för övrigt med om att bandbyte är underskattat En av anledningarna till att jag gick tillbaka till Pelagos från Sub då (iaf den svarta) passar grymt på alla möjliga band :)
 

Camo00

Patek
Ta det lugnt!!
Varken jag eller frugan har varit ute på "dåligheter" (vad jag vet..)..
Talar så klart om gummi på klockor! Funderar på att knyta på det svarta på PO chronon ett tag?..
Men den är ganska snygg på länk...
image.jpeg

BTW.. Klockan ligger i den nya "mysfåtöljen" i vardagsrummet.
Det var INTE lätt att få "Ägget" omklädd precis som jag ville ha det..
Ha en skön helg mina vänner!!
Skit i klockan, vill se en bild på FÅTÖLJEN!!!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har länge varit sugen på ett Canvas men tycker det är svårt att hitta. Tips? Håller för övrigt med om att bandbyte är underskattat En av anledningarna till att jag gick tillbaka till Pelagos från Sub då (iaf den svarta) passar grymt på alla möjliga band :)
Hadley Roma är gör riktigt bra för pengen Cordura Canvas, finns hos strappedfortime för typ 250kr. Har dock beställt ett lyxigare. :)
 
Topp