• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 16/10 "Näe ja ä inte bitter"..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Skönt att det är fredag!! Torsdagar är ju aptråkiga. Igår var det tråkigare än någonsin. Missade både Rob Engström event och Breitling sponsrat AW på Erikssons Ur i Sumpan.
Alla var där utom jag... Själv fick man jobba till en bra stund efter 17, va faan liksom!!?? Jag?! Jag jobbar ju knappt innan 17!...
Näe.. Ja ä inte bitter!..
Äh! Nu släpper vi torsdagen.. Nu är det ju fredag!! På med helgklockan!
Trevlig helg mina vänner!!
image.jpeg
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Nyköpet idag, omega seamaster 2521.81.00, blivande klassiker.
Multifunktion som går att släcka ner.
Denna ska läggas undan i 30 år så får vi se hur det gått............
Jag har varit svag för denna länk sen jag köpte min första chrono på 90-talet. Vet dock att många inte gillar den.
/j
image.jpg
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Skönt att det är fredag!! Torsdagar är ju aptråkiga. Igår var det tråkigare än någonsin. Missade både Rob Engström event och Breitling sponsrat AW på Erikssons Ur i Sumpan.
Alla var där utom jag... Själv fick man jobba till en bra stund efter 17, va faan liksom!!?? Jag?! Jag jobbar ju knappt innan 17!...
Näe.. Ja ä inte bitter!..
Äh! Nu släpper vi torsdagen.. Nu är det ju fredag!! På med helgklockan!
Trevlig helg mina vänner!!
image.jpeg

Nyköpet idag, omega seamaster 2521.81.00, blivande klassiker.
Multifunktion som går att släcka ner.
Denna ska läggas undan i 30 år så får vi se hur det gått............
Jag har varit svag för denna länk sen jag köpte min första chrono på 90-talet. Vet dock att många inte gillar den.
/j
image.jpg

Omega dunderklump säger hej!
Trevlig fredag & helg!
image.jpeg

Omega-fredag? :)
 
Topp