• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 17/4

kabro

Cartier
"Uppgifterna löses individuellt" hah!

image.jpg


Trevlig helg!
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Efter-lunchen reflektion:
Idag var Rolex-folket väldigt på att posta på första-sidan i fredagstråden. Är Rolex extra morgonpigga jämfört med icke-Rolex? Har de ett uppdämt behov efter en lång natt? Eller gör de som Guskleto och fotar i kallingarna så fort tråden kommer upp? Vad orsaken kan vara låter jag det kollektiva intellektet reda ut... Jag har inte undersökt några andra fredagar.

Här kommer datat som det bygger på. Grafen visar antalet Rolex vs. icke-Rolex per sida i dagens fredagstråd. Man ser att normal ligger Rolex på 6 stycken per sida, men för just första sidan så peakar det på 14 stycken. Anmärkningsvärt ;)

Fredag_17-4.png
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Efter-lunchen reflektion:
Idag var Rolex-folket väldigt på att posta på första-sidan i fredagstråden. Är Rolex extra morgonpigga jämfört med icke-Rolex? Har de ett uppdämt behov efter en lång natt? Eller gör de som Guskleto och fotar i kallingarna så fort tråden kommer upp? Vad orsaken kan vara låter jag det kollektiva intellektet reda ut... Jag har inte undersökt några andra fredagar.

Här kommer datat som det bygger på. Grafen visar antalet Rolex vs. icke-Rolex per sida i dagens fredagstråd. Man ser att normal ligger Rolex på 6 stycken per sida, men för just första sidan så peakar det på 14 stycken. Anmärkningsvärt ;)

Fredag_17-4.png
Lite att göra idag ;)?
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Efter-lunchen reflektion:
Idag var Rolex-folket väldigt på att posta på första-sidan i fredagstråden. Är Rolex extra morgonpigga jämfört med icke-Rolex? Har de ett uppdämt behov efter en lång natt? Eller gör de som Guskleto och fotar i kallingarna så fort tråden kommer upp? Vad orsaken kan vara låter jag det kollektiva intellektet reda ut... Jag har inte undersökt några andra fredagar.

Här kommer datat som det bygger på. Grafen visar antalet Rolex vs. icke-Rolex per sida i dagens fredagstråd. Man ser att normal ligger Rolex på 6 stycken per sida, men för just första sidan så peakar det på 14 stycken. Anmärkningsvärt ;)

Fredag_17-4.png


Det var faktiskt shorts jag hade på mig :D

1z5llqe.jpg
 

Rivalen

Rolex
Även ett antireflex behandlat U1-glas kan reflektera om man kommer i position. Ursäkta förseglens position. Den trillade och jag vet inte hur det skall sitta. Vet inte ens om apan sitter rätt - ser bakvänt ut. Försöker briljera lite - tror att det lilla högst upp heter så - blir gärna rättad.

Passar på att ge heder åt alla forumpatroner. KS är smidigt att använda.

file.php
 
Topp