• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 17/6 "Relalalaxa!!"

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Ovanlig sovmorgon
image.jpg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
image.jpg

Är typ OWG med denna efter att ha sålt ett par, har ett par på service och inte pallar byta till nån av de som dammar i klocklådan.
För att få lite ombyte har jag idag tagit semester och ska på en kort roadtrip till Nymans Västerås där Tommy ska byta till gummi på klockan ovan. Har aldrig varit varken på Nymans eller i Västerås, annat än på E18, så det blir en upplevelse
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Bilden ska tas samma morgon, behöver inte vara exakt 07:22 (vad jag vet). Men att skriva en enda bokstav för att senare ha tiden att redigera inlägget med bild och text är fusk. Det är som att trängas i köer och det gillar inte vi!
Är lite hårdare än så, jag tycker man tar bilden i samband med postandet. Vet inte om jag får medhåll eller ej men anser att det är det rätta :)
 
Topp