• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 17/6 "Relalalaxa!!"

Björklund

Panerai
Fliegern har legat i lådan i en månad då den är till salu men idag får den luftas.

Trevlig helg!
image.jpeg
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Den är så kul den där @Maro , var länge på min ska köpa lista, men det är länge sedan det var aktuellt! Visst var det någon på forumet som sålde en sådan, eller är jag ute och cyklar här! Grattis i efterskott ;)!
Den är riktigt kool monocoque-Tagen!
Det var min klocka Maro knep, svårfångad på bild men jäkligt ball på handleden:)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Den är riktigt kool monocoque-Tagen!
Det var min klocka Maro knep, svårfångad på bild men jäkligt ball på handleden:)

Jaja...så var det jag, den är skit cool, hittade en i Panama, när jag var där för flera år sedan, ångrar verkligen att jag inte köpte den då! Till saken var ju att det bara var klockan och inga tillbehör, Hm, ångrar mig iaf, dock kommer jag inte ihåg va dom skulle ha för den.
 

obiwan

Cartier
Stänga av editeringsmöjligheten i fredagstråden? Alternativt nolla likes-räknaren på editerade inlägg... Moahahahah! :pirate:

Nolla likes räknaren på alla likeskåta fuskare ? Insättning till BCF för möjligheten att editera ? Detta är bara ett par förslag för att stävja ofoget @RicVin !
Trevlig Helg i alla fall.
 
Topp