• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 18/12 "Granen står så grön å grann"...

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Trevlig fredag alla!
20151218_062618.jpg
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Börjar få lite Julilska... Jag startar tråden NÄR JAG VILL!!! Är den inte igång 08:30 så är det fritt fram. Hur många gånger ska man behöva tala om detta?! Helve... Nä nu måste jag andas lugnt ett tag.. Granjäveln ska ju in i helgen..
image.jpeg


BTW: Tycker att @Jens är en smula enkelspårig och borde adlas om till Grinchen!!

Om du börjar ta in granen nu, så kanske den är på plats lagom till att kalle anka börjar på julafton... Söööööööööliiiiiis :-*
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nej, men jag gillar också Quartz, precis som @Jens jag gillar också ordning och punktlighet.
Om du gillar ordning så bör du ju bara rätta in dig efter mig så är det ju lugnt. Vad gäller punktlighet så har jag aldrig någonsin startat en FREDAGSTRÅD i fel tid med vilje. Däremot betyder inte det att den startas SAMMA tid varje gång. Inte heller startas den okristligt tidigt! Det skulle ju betyda att man typ sabbar fredagen eller något..
 
Topp