• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 19/2 "Should it stay or should it go?.."

Gummo

Joker
2-Faktor
Trevlig jävla klockhelg på er!
Heuer fakkin Autavia
image.jpeg
 

WatchIT

Panerai
Jag har lite ångest... Sjuka tankar..
Egentligen är det inte mitt fel!! Jag har under lång tid blivit hånad och trakasserad för mina...låt oss säga "klädsamt fylliga" klockor! På sista tiden har detta trappas upp till att innehålla hot och kränkningar nästan dagligen!! Detta av män som jag sett som vänner. Nästan bröder!?
De säger att "det är för ditt eget bästa"!!
"Du kommer må bättre sen när du kan knäppa manschetten"..
Men vem vet? De kanske har rätt? De kanske vill mitt bästa?..
Jag vill inte peka finger eller nämna några namn. Det smärtar för mycket. Men ni vet vilka ni är! Jag tror vi kommer behöva många timmars terapi tillsammans för att jag ska börja tro igen... Kanske måste vi även ta till yttre stimuli, alkohol eller elchocker?..
Men eftersom jag är en svag och lättpåverkad stackare så har jag nu börjat leka med tanken att sälja av några "bojsänken" som de så nedsättande brukar kalla mina ögonstenar. Kanske börjar med min Avenger Skyland... Måste bära den i helgen för att se om vi är klara med varandra..
Så vem vet snart sitter jag väl här med en samling damklockor på 40mm.
Men det säger jag bara!! Kom inte hit och ta mina bamsingar innan jag bestämt mig!!
Vi är redo!!!!
image.jpeg

Ha en skön helg allihop..;-)

Hav tröst @RicVin ! Ingen i detta forum verkar ta min kärlek till Locman på allvar men varför bry sig. Det är det DU gillar som räknas...

Idag enkelt dressad i den vackra röda bussen på väg mot promenaden...

image.jpeg


Hemma ligger dessa och väntar på handledstid. Håll med om att världen blir mindre grå med Locman :cool:

Trevlig helg KS

image.jpeg
 
Topp