• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin's FREDAGSTRÅD™ 21/10 "Ställ in helgen!! Inget rairaj!..:-("

Chrisse

Patek
2-Faktor
Fetingfredag, mysigt

IMG_1001.JPG
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Cool!
Var ropar man helst hem saker man inte vill ha på fyllan en fredagkväll? Är det tradera som gäller?

Helst låter man bli.
Men om man inte kan hålla sig så är nog Tradera ett bra go-to-place!
Även om det var Auctionet som gällde i mitt fall. Det fina med de senare är att frakt och avgifter kan sticka iväg rätt bra - något som verkligen gör affären skitdålig. ;)
 

bykr89

Cartier
Helst låter man bli.
Men om man inte kan hålla sig så är nog Tradera ett bra go-to-place!
Även om det var Auctionet som gällde i mitt fall. Det fina med de senare är att frakt och avgifter kan sticka iväg rätt bra - något som verkligen gör affären skitdålig. ;)
Aah, trodde det var någon slags autocorrectfelstavning, Tradera & Auctionet blir det nog ikväll. Låter verkligen skitdåligt, tack:D
 

hejo

Panerai
...tyvärr inte... rare and un-interesting... ...vintagevärldens motsvarighet till dvärgsex, bara för de riktigt blase som redan provat allt, och inte kul... :confused: ...jag har tröttnat redan innan jag fått den... :grumpy: men å andra sidan är ju förväntningarna på låg och bra nivå...:D
Ser ett visst mönster i ditt agerande ;) dock är det både spännande och intressant för oss andra :)
 
Topp